Rezultatele studiului ServerHost, aprilie 2013

Publicat la data de 16.05.2013 de catre Alina Anghelache
Afla detalii

In perioada 15-28 aprilie 2013, ServerHost a desfasurat un studiu in vederea imbunatatirii serviciilor pe care le ofera. 83 de clienti ServerHost au raspuns intrebarilor noastre, completand un chestionar disponibil online.

In continuare puteti citi pricipalele rezultate si concluzii ale studiului.

 

Clientii ServerHost sunt clienti multumiti

 Satisfactie-servicii-ServerHost

Indiferent ca beneficiaza de web hosting, inregistrare domenii sau SEO, 90% dintre respondenti s-au declarat foarte multumiti de serviciile ServerHost.

 

Un raport calitate/pret mai mult decat satisfacator

Satisfactie-raport-calitate-pret

Promptitudinea, disponibilitatea si profesionalismul – punctele forte ale ServerHost

Acestea sunt doar principalele aspecte pe care respondentii le apreciaza la ServerHost:

“Relatia directa cu administratorul tehnic al serverului. Conteaza foarte mult relatia si explicatiile pe care le primesti. Suntem oameni nu masinarii”
“Disponibilitatea si rezolvarea rapida a problemelor”
“Amabilitatea si rapiditatea in rezolvarea problemelor aparute”
“Calitatea serviciilor si serviabilitatea personalului”
“Disponibilitatea si eficienta in solutioarea problemelor / cererilor”
“Amabilitatea si timpul de raspuns”
“Raspunsuri prompte la orice solicitare, uptime foarte bun”
“Site usor de navigat, preturi ok, hosting-ul, suportul tehnic”
“Calitatea serviciilor, promptitudinea”
“Promptitudinea si profesionalismul”

Satisfactie-suport-ServerHost

Clientii recomanda brandul ServerHost

Recomandaare-ServerHost

ServerHost este foarte bine perceput de respondenti, atat ca furnizor de servicii web cat si ca brand. Acest fapt se datoreaza in principal raportului calitate/pret pe care ServerHost il ofera, dar si abilitatii echipei ServerHost de a stabili si a mentine o relatie profesionista cu clientii sai.

Cu siguranta sunt si lucruri de imbunatatit, cum ar fi: portofoliul de servicii, pe care ne dorim sa-l avem in permanenta adaptat nevoilor clientilor, timpul de solutionare al unor chestiuni de alta natura decat tehnica. In mod sigur acestea vor fi vizibile pana la urmatoarea editie a studiului nostru, pe care planuim sa o organizam la sfarsitul lunii octombrie.

Daca aveti sugestii pentru ServerHost sau intrebari referitoare la studiul de satisfactie clienti, ne puteti contacta folosind sectiunea de comentarii sau formularul de contact.